گاف گاردین درباره ی نوشته ای طنز در وبلاگ من!


حقیقتاً فکر نمیکردم نوشته ای طنز در وبلاگ من اینقدر اثرگذار باشد که گاردین در تحلیل سیاسیش دچار سوءتفاهم شود! چند وقت قبل در وبلاگ مطلب طنزی نوشتم با عنوان «نقد و تحلیل کارتون میگ میگ توسط دکتر حسن عباسی» ظاهراً گاردین این را جدی گرفته و در مقاله ای این را نوشته ی حسن عباسی بداند! و کلی هم تحلیل بارش کند! (البته زیاد شلوغ کردم :D) ولی عنوان مقاله و…از همین نوشته ی من گرفته شده.
مقاله ی گاردین با عنوان»Why is Iran chasing the Road Runner?»(چرا ایران رواد رانر را تعقیب میکند) را از اینجا بخوانید. رژیم پارانويايى ایران وقتش را سر توطئه ی غرب تلف می کند در حالی که باید عامل حمله به دانشمندان هسته ای خود را کشف کند…
البته اگر خوب دقت کنید تفاوت زیادی بین تحلیل طنزی که نوشتم با تحلیل هایی که عباسی از سریالها ارائه میدهد وجود ندارد و شاید کمی هم تحلیل من حرفه ای تر باشد :] ولی به هر حال بهتر بود قید میکردم مطلب طنز است.

پاسخی بگذارید

